+ 1
Inlägg: 2529110
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Står det fel på Swehockey? Det står att Kalmar leder med 3-2 mot Väsby där?
Nevermind, jag som fattade fel. Förstod vad du menade nu. Jag hade inte koll på ställningen innan där. 🙂
Nevermind, jag som fattade fel. Förstod vad du menade nu. Jag hade inte koll på ställningen innan där. 🙂
+ 1
Men där gjorde Väsby 3-2