+ 1
Inlägg: 2529107
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Nu står det mellan Nybro och Kalmar, gör Kalmar ett mål går de förbi på samma målskillnad men men fler gjorda mål.
Men där gjorde Väsby 3-2
Men där gjorde Väsby 3-2
+ 1
Vet inte exakt hur reglerna är. Tänker att det vore lite kul för signaturen Timrå Isstadion om Kalmar går upp. Han bor ju där numera.