DJ Hemp: Vilken koll. Nära ändå. Hade varit lite kul att se Brynäs här nere.
Inlägg: 2529116
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion:
Du har ju upplyst mig om flytten tidigare 😉 Självklart att man tänker på dig så fort det handlar om Kalmar i sportsammanhang numera. Hade själv tyckt att det varit lite roligt med ett annat nytt lag nu när det inte blev Hudiksvall.
Du har ju upplyst mig om flytten tidigare 😉 Självklart att man tänker på dig så fort det handlar om Kalmar i sportsammanhang numera. Hade själv tyckt att det varit lite roligt med ett annat nytt lag nu när det inte blev Hudiksvall.