OlliJanne: Jo jag håller med dig om backsidan. Självklart tackar vi aldrig nej till en sådan spelare som Hållander, men jag är rädd att det går ut över backsidan även denna säsong. Förra säsongen upptog ju hemvändarna också den största delen av budgeten.
Lite "synd" att vi mest sett till att få fram forwardatalanger genom åren, vi skulle vehövt nån backhemvändare också. 😅
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Lite "synd" att vi mest sett till att få fram forwardatalanger genom åren, vi skulle vehövt nån backhemvändare också. 😅