Sputnik: Ja precis. I framtiden ur nästa generations hemvändare hade det suttit fint om målvakt, back och center/forward hade kommit hem. 5st forward/center har vi snart fått hem. (5 med Hållander) 6st med MPS.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I framtiden ur nästa generations hemvändare hade det suttit fint om målvakt, back och center/forward hade kommit hem.
5st forward/center har vi snart fått hem. (5 med Hållander) 6st med MPS.