DJ Hemp: Önskar inte Djurgården någon lycka men vi kommer inte få en back med lika stor chans till uppsida än Bernhardt för de pengarna. Skulle kräkas blod om han gör succé i Modo i SHL…
Tycho: Modo får det garanterat tufft deras första säsong. Bernhardt kan säkert stänka in ett gäng poäng, men jag tror det gynnar honom själv att komma till en mer etablerad klubb istället med bättre förutsättningar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer