RunarUp: Nej Bermhardt är absolut inte "oersättlig" om vi nu går miste om honom. Det hade känts värre om Kapanen hade landat nån klassback som lämnat för ett NHL kontrakt innan han hunnit spela eller liknande, så att Kapanen fått gå ut på marknaden igen med en svårare uppgift att hitta likvärdig. Nu kan Kapanen nog hitta nån bättre 2 vägsback istället, Bernhardt är mer en renodlad offensiv back i mitt tycke.
Tycker inte vi har den bredden på backsidan med en chansning som Bernhardt ändå är.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.