1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614844 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 252986

Sv: Underbart - nu tar Silly Season vid!
ernie eagle:

Mikael Lind betyder oerhört mycket för Timrå. Hur långt hade laget kommit i slutspelet utan hans 59 % i tekningar? Vi märkte runt jul hur mycket hade saknades. 24:an tillhör stommen i laget och jag är säker på att Norberg gör sitt bästa för att behålla honom. Trivdes han inte i klubben hade han lämnat oss för fler år sedan. Uppenbarligen gillar han hockeylivet i Timrå. Familjesitationen däremot kan vi inte råda över och när han väger in den kan det bli svårare att övertala honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.