Exakt den där t-shirten (fast min egen) blir det på jobbets grillfest nu på lördag. Har längtat efter att få använda den igen (bär förvisso rödvit överdel som arbetsklädsel vilket aldrig känns fel). Gillar också att de vagnar man kör är rödvita (se bild). Finns tyvärr bara en man kan snacka om hockey på det där stället och han kommer från Jönköping.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Exakt den där t-shirten (fast min egen) blir det på jobbets grillfest nu på lördag. Har längtat efter att få använda den igen (bär förvisso rödvit överdel som arbetsklädsel vilket aldrig känns fel). Gillar också att de vagnar man kör är rödvita (se bild). Finns tyvärr bara en man kan snacka om hockey på det där stället och han kommer från Jönköping.