Synct: Lägger mig sällan i här inne, lurkar mest men den här diskussionen känns som en så total no brainer och jag kan inte ens sätta mig in i hur man som Tikare kan tänka annorlunda. Vill du ha modo upp i shl betyder det att du önskar dom medgång. Önskar du modo medgång så betyder det att du är modosupporter. Är du modosupporter är du inte Tikare. Simple as that i min värld åtminstone. Hoppas Dif gör ”det omöjliga” och vinner återstående två matcher med klang och jubel, på så vis blir vi ensamma längs södra Norrlandskusten i högsta ligan, som det bör va!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer