1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615028 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2533633

Sv: Apropå nånting...
{297}:

Han höll i alla fall på oss i play out. Alltid något sa fan, även om jag själv är mer storsint tillbaka.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: det var I-N-T-E en jävel i modoforumet som hejade på oss i play out, precis som det ska vara. Det är bara i timråboken som vissa har tappat konceptet fullständigt.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: vilket jävla käbbel. Ska man behöva förklara sig varför man håller på ett visst lag då ens eget lag inte spelar och inte blir påverkad av utgången? I såna matcher handlar det till 99% att man håller på det lag man ogillar minst. I den här serien vill jag se att norrland tar ner stockholm på jorden. Djupare än så är det inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...