Absolut att det kan gå hur dom helst, men den oerhörda besvikelsen som Modo kände efter matchen igår är att nu MÅSTE vi hem och vinna och klara pressen. DIF är mentalt mycket starkare nu. Tyvärr så har nog bussen gått för Modo. :(
Vad tror ni om Bernhardt? Jag är ingen agent direkt men är inte imponerad (defensivt), hoppas han överraskar positivt. Skönt för alla som ser sig själv som dumma lantisar om DIF vinner på söndag.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer