{9682}: Det är fördel Djurgården nu. Modo har hemmaplan och känner säkert större press. Dels har de förlorat två matcher idag och vill inte förlora detta när de hade 3-1. Ingen har förlorat när de haft en 3-1 ledning i en playoffmatch tidigare som sagt. Dels har de inte varit SHL på länge vilket Djurgården har. De åkte ur ifjol och kan gå upp direkt.
Det blir en väldigt spännande match att följa. Men skulle jag satsa pengar skulle jag satsa på Djurgården.
Zäta75: Jo, DIF har flytet nu. De har fler gamla rävar som vi saknar. Gillar dock att Bernie visar stort hjärta, cool skalle och verkligen vill vinna imorrn.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det blir en väldigt spännande match att följa. Men skulle jag satsa pengar skulle jag satsa på Djurgården.