"Stannar kvar i Modo - blir inget med Timrå David Bernhardt var en av spelarna i Modo som hade gjort upp med en annan SHL-klubb om i fall att Modo inte skulle gå upp.
Men nu blir det inte så.
Modos sportchef Henrik Gradin bekräftar att han blir kvar.
– Han har avtal med oss, och ska ingenstans, säger ”Hinken”
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Stannar kvar i Modo - blir inget med Timrå
David Bernhardt var en av spelarna i Modo som hade gjort upp med en annan SHL-klubb om i fall att Modo inte skulle gå upp.
Men nu blir det inte så.
Modos sportchef Henrik Gradin bekräftar att han blir kvar.
– Han har avtal med oss, och ska ingenstans, säger ”Hinken”