1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2535905

Sv: Apropå nånting...
{297}: Nej Modo har ingen dragningskraft på det sättet längre. Många plastlag har ju anslutit till SHL med som inte har nån som helst känslor mot Modo som förening.
Brynäs ut Modo in, ingen större förändring i folkmun tror jag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nä men grattis alla smygmodolider i våra led!!!
Klart Modo ska vara i SHL!
Kom inte och gråt sen när jag säger, vad var det jag sa.

Är det roligare att förlora ett derby mot Modo än mot Djurgården undrar jag?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.