Inlägg: 2535905
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nä men grattis alla smygmodolider i våra led!!!
Klart Modo ska vara i SHL!
Kom inte och gråt sen när jag säger, vad var det jag sa.
Är det roligare att förlora ett derby mot Modo än mot Djurgården undrar jag?
Klart Modo ska vara i SHL!
Kom inte och gråt sen när jag säger, vad var det jag sa.
Är det roligare att förlora ett derby mot Modo än mot Djurgården undrar jag?
Brynäs ut Modo in, ingen större förändring i folkmun tror jag.