Inlägg: 2535911
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Fråga Jonte,han vet knappt känslan av att få pisk av Modo. Vi låter det fortsätta så.
"Jonte the Mighty Modoslayer" 😎
"Jonte the Mighty Modoslayer" 😎
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Men hallå, tänk på alla dom miljarder kronor vi kommer dra in tack vare två derbyn på hemmaplan!!!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Haha du kan räkna bort mig. Jag ser ingen glädje i Modos avancemang.
+ 2
Klart Modo ska vara i SHL!
Kom inte och gråt sen när jag säger, vad var det jag sa.
Är det roligare att förlora ett derby mot Modo än mot Djurgården undrar jag?