mikenomad: Jag tolkar det som Eronen blir sista backen i så fall. Kapanen räknar in Edfeldt och Forsmark på 7 nuvarande backar. Så ja, nästa säsong kan bli en baksmälla om Kapanen och Ante är så naiva att de tänker att man kan gp in med en backsida där det slutar med att. Den enda förändringen blir att vi TAPPAR en back. Då alltså efter tjatet om en tunn backsida redan föregåemde säsong?
"Finns Eronen fortfarande med i bilden?
– Ja, han finns med. Men det är inte någon spelare som är gratis. Den sista pusselbiten på backsidan handlar mycket om det, där frågan är hur mycket vi har kvar att spendera."
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Finns Eronen fortfarande med i bilden?
– Ja, han finns med. Men det är inte någon spelare som är gratis. Den sista pusselbiten på backsidan handlar mycket om det, där frågan är hur mycket vi har kvar att spendera."