1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2539796

Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: Men herregud, har jag missat nåt? Börjar säsongen i morgon eller? Går väl öht inte att säga nåt om källsubstans, avsaknad av källor, om det blir en ny eller om vi får nöja oss med Eronen ännu?

F.ö kan man uttrycka sig olika om den sistnämnde. Medioker är ett sätt att beskriva honom. Duglig SHL-back ett annat. Tycker jag

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: Jag har bara gått på Kapanens ord, en back skall in, det kan bli Eronen men han kostar. De orden lugnar inte en annan med tanke på hur tydligt det var att det var backsidan som var vår akilleshäl förra säsongen.

Jag tänker att om Kapanen tycker Eronen är en dyr back och det knappt finns pengar till honom ens, då känns läget inte jättehoppfullt.

Lägg dessutom till att Kapanen sagt att den sista backen in skall vara en tvåvägs som kan spela både BP och PP.
Med tanke på att man ansåg Bernhardt som den backen..
Nämnde jag att jag är skeptisk? 😅

Kapanen får gärna motbevisa mig och sitta på nått esse i rockärmen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.