mikenomad: Jo jag hade förhoppningar om att Hallam hade koll på grejerna, men han tar alltså med Sörensen med tveksam karaktär och lämnar förmodligen den bästa Svenska centern i Europa hemma? Där tappar man mig i allafall.
Sputnik: Känns väl å andra sidan som att Lander inte har något att bevisa i landslaget. Tycker det är bättre att han fokuserar på Timrå och gruppen av spelare som ska ta oss till nya höjder nästa säsong.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.