1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2540256

Sv: Silly Season 2023-2024
Olli Hahl: Äh, inget alls utöver det eg. Han hade ett bra snack med Hinken och det avgjorde typ. Han hade hamnat i ett fack hos oss och ville ha mer förtroende för att utvecklas. Inga hard feelings gentemot oss, bra dialog med Kapanen som ville ha kvar honom men ändå förstod hans situation. Lite gliringar från lagkompisar om lagbytet men inget mer än så. Ska träna hårt i sommar och bidra med hårt jobb kommande säsong för att försöka slå årets 16 p (9 mål och 7 ass)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: Blir förvånad om han gör mer än 16 poäng i Modo oavsett i vilken kedja han spelar.

Ge oss nyheter snart! Men det kan nog tyvärr dröja. Är väl Alvarez vi väntar mest på nu. Tycker han känns lite överflödig, men blir han billig kan det vara bra att ha att slänga in vid skador etc. Han gjorde sin bästa säsong på länge i vintras.

Men får jag välja så lägg dessa pengar på en riktigt bra back istället. Ge oss Juolevi :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.