Lyssnar på en jävla massa olika musik jag också. Men erkänner att jag var synthare på 80-talet. Handlade om så mycket mer än D M. Sedan blev det också acid house, hip hop, techno och allt vad fan. Har dock aldrig glömt bort mina rötter i glamrock och disco från 70-talet. Då man bara ville sitta och lyssna där vid kassettradion och slippa gå ut och sporta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lyssnar på en jävla massa olika musik jag också. Men erkänner att jag var synthare på 80-talet. Handlade om så mycket mer än D M. Sedan blev det också acid house, hip hop, techno och allt vad fan. Har dock aldrig glömt bort mina rötter i glamrock och disco från 70-talet. Då man bara ville sitta och lyssna där vid kassettradion och slippa gå ut och sporta.