1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2541387

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Jag lyssnar på en jävla massa olika. Gorillaz senaste åker ofta på nu. Men ja, synthare var man när det begav sig. När man av nån anledning tyckte valet av instrument var viktigare än hur det lät. Av den tiden är det nog endast Depeche som hänger kvar, de är ff lite av husgudar här. Senaste är 👌

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja, senaste Depeche är ett lyft. Blir intressant att se om de har lyft scenshowen också när de är på Friends om några veckor.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Lyssnar på en jävla massa olika musik jag också. Men erkänner att jag var synthare på 80-talet. Handlade om så mycket mer än D M. Sedan blev det också acid house, hip hop, techno och allt vad fan. Har dock aldrig glömt bort mina rötter i glamrock och disco från 70-talet. Då man bara ville sitta och lyssna där vid kassettradion och slippa gå ut och sporta.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer