roger_sundsvall: Har hört det finns en OS kapten som blivit dissad. Vilken tur att han inte ser ut att behövas. 🤷
Inlägg: 2541650
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: 0-0 alltså. Är det SM-finalen all over again? Känner att allt som förknippas med Väcksjö håller på att dränera mitt intresse för hockey totalt. Hallam är en sopa
+ 4