Villervalla: Haha snacka om att få en inbjudan med armbågen 🙈😂 Men det tjänar väl sitt syfte trots allt att ha tre målvakter för skador inträffar ju trots allt inom hockeyn.
Tråkigt för JJ, men om man vänder på det hela så väntar en säsong där både han och Tim Juel verkligen väntas få strida om förstaspaden och därigenom behöva ligga högt vad gäller såväl fysisk som rent spelteknisk nivå. Kan Timrå IK stå där med två målvakter som på något behöver sätt toppar varandra för att få spela så kan nog stordåd kanske inte utlovas men finnas god förhoppning för.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer