1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2542206

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Haha snacka om att få en inbjudan med armbågen 🙈😂
Men det tjänar väl sitt syfte trots allt att ha tre målvakter för skador inträffar ju trots allt inom hockeyn.

Tråkigt för JJ, men om man vänder på det hela så väntar en säsong där både han och Tim Juel verkligen väntas få strida om förstaspaden och därigenom behöva ligga högt vad gäller såväl fysisk som rent spelteknisk nivå. Kan Timrå IK stå där med två målvakter som på något behöver sätt toppar varandra för att få spela så kan nog stordåd kanske inte utlovas men finnas god förhoppning för.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Med tanke på stavningen måste jag ha supit till rätt bra ikväll. Men det är ju ganska så enkelt att blankt förneka det man inte kommer ihåg har hänt.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Vi hade vunnit mot Ungern om så Sörensen hade stått , varför slita på förste/andre i onödan ?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer