Tom Topp: Tycker det är beklämmande att läsa hur dom sitter och hoppas på NHL-spelare och dom har inte fattat att dom är längst ner i hackordningen. Då snackar vi inte bara längst ner i hackordningen i SHL utan i hela Europa.
{297}: Men det kunde varit värre, de kunde varit Brynäs. Det laget jublar nu när utskrattade Rödin, Lindbäck, Larsson mfl skrivit på. Som om de skulle vara några stjärnor i HA. Brynäs kommer få kämpa för HA-existensen som det ser ut i dagsläget
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer