1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2542471

Sv: Apropå nånting...
{297}: Men det kunde varit värre, de kunde varit Brynäs. Det laget jublar nu när utskrattade Rödin, Lindbäck, Larsson mfl skrivit på. Som om de skulle vara några stjärnor i HA. Brynäs kommer få kämpa för HA-existensen som det ser ut i dagsläget

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Du är faktist dum i huvudet om du tror det hahahaha.. Larsson hade varit minst i en andra kedja för er.. Samma med Rödin

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag tycker Brynäs ändå verkar få ett bra lag? Vad har dom för utmanare? DIF verkar ju skala ner ambitionerna rätt rejält och Löven hittar ju alltid ett sätt att skita ner sig på. Kan Brynäs kräma ur 100% av stjärnorna i HA så tror jag dom går upp. Samtidigt vet vi ju hur det kan vara med den motivationen när man möter Västervik borta i oktober också.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer