mikenomad: Fan nu har du snackat Brynäs ett par dagar. Ska vi bara enas en gång för alla att man kan ogilla ett lag utan att det skulle handla om någon ”fixering” 😅
{9908}: Fel. Jag har bara svarat brynäsaren härinne. Icke att förväxla med fixering då det är Timrå jag skrivit om när han svarat med provokationer. Så den där skärmdumpen är högst irrelevant i sammanhanget
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...