{9908}: Fel. Jag har bara svarat brynäsaren härinne. Icke att förväxla med fixering då det är Timrå jag skrivit om när han svarat med provokationer. Så den där skärmdumpen är högst irrelevant i sammanhanget
mikenomad: Okej, min upplevelse är att du ändå svarat andra timråiter och fortfarande kängat Brynäs. Men skitsamma, jag unnar, eller till och med applåderar, det.
Det jag menar är att din ogillelse av att vi är många som ogillar Modo kanske kan få lite perspektiv?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...