hockey_21: Trött på diskussioner som liknar depp-VM ^10 i din egen bok förstår jag. Du får ursäkta oss om du gick miste om det där reptilsnabba: ja-men-du-rå-svaret, som jag förstår att du förväntade dig.
Men livet i den här gästboken har sedan säsongen tog slut varit färgat av förstärkningar som alla i stort sett redan visste om. Just därför orkar nog väldigt få lägga ner någon större energi just nu på att diskutera om hur ert lag förväntas se ut om x antal månader. Där är jag iallafall. Men jag fattar om det är kalsongskott en kväll där ni landar både Sam V och Ruohomaa.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.