{9908}: Vän av ordning vill nu ödmjukt belysa att Modoiter inte är något slags telepatiskt sammanlänkat myrkollektiv och att det inlägg du besvarar var det första jag någonsin skrivit här inne.
*1921*: ”Inte alla modoiter” Tills Hockeysnacks-ombudsmannen kommit igång med alla förtalsmål får du nog acceptera att ”Modoiter” i mitt tidigare svar avser flera personer som hejar på Mådå, och inte alla personer som hejar på Mådå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.