+ 1
Inlägg: 2545908
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2023-2024
*1921*: Haha, kliv ner från den där omotiverat höga piedestalen nu gubben.
Om vi skulle ha ett dussin frekventa trådspammare som nappar på minsta grej i er bok, skulle vi kunna gå in och hävda exakt samma sak.
Skillnaden är väl att vi inte har lika stort behov att hävda oss :-)
Om vi skulle ha ett dussin frekventa trådspammare som nappar på minsta grej i er bok, skulle vi kunna gå in och hävda exakt samma sak.
Skillnaden är väl att vi inte har lika stort behov att hävda oss :-)
+ 6
Sv: Silly Season 2023-2024
*1921*: Vi har nog vänt ut och in på vårt redan. Det är den där sistabacken, som kan dröja, annars är det klart. Det är baksidan med ett stabilt, färdigt lagbygge redan på försommaren. Det blir lååååååååångt till september
+ 9
Upp till kamp, timråiter! Gå samman och skriv så mycket om Timrås lagbygge att Modofansens inlägg omgående drunknar i flödet!