1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2547128

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag har full förståelse för dina och andras funderingar. Det ni uttrycker är farhågor över att vi inte ska vara helt oövervinnerliga. För jag håller med, den här backuppsättningen h a r brister och är väl vad som står mellan "möjliga att slå" och ett helt komplett lagbygge

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja med den här backsidan blir vi mänskliga och jag vill ha oövervinneliga. I varje Timrå match ska man känna sig lika lugn som när Tre Kronor möter Österrike och rycker åt sig en 3-0 ledning efter 1a perren.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: sett till budget så ska vi vara nöjda med laget. Många pratar om spets hit o dit,men vi är inte direkt ensamma om vilja vara i toppen. Jag är jäkligt nöjd med bygget.
Röd Vit stolthet killar!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer