1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2547153

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja med den här backsidan blir vi mänskliga och jag vill ha oövervinneliga. I varje Timrå match ska man känna sig lika lugn som när Tre Kronor möter Österrike och rycker åt sig en 3-0 ledning efter 1a perren.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: 09.30 dök det upp ett timglas på Timrås twitter. Något på g...

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Då håller du på fel lag.

Charmen med Timrå är att det inte finns massa fantasiljoner att knulla till sig vilken jävla spelare som helst, och att man aldrig kan vara riktigt säker på om det blir kval eller SM-guld.

Denna säsong har vi nog dock de bästa förutsättningarna vi haft på länge! Även om många barn i godisbutiken verkar tro annat :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer