1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2550873

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Ja håller med. Kanske låter som hybris efter bara 3:e säsongen den här sejouren i SHL men för en succésäsong krävs för vår del att vi iaf på allvar utmanar om guldet. Att nå kvart/semi vore ok, varken mer eller mindre. Sämre än kvart innebär besvikelse, missat slutspel fiasko och kval.....tja, katastrof

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Blir spännande att följa er kommande säsong. Tycker ni har kanske seriens bästa målvaktspar.

Själv är jag glad vi får ha Anton kvar i laget, hade blivit svårt att ersätta honom, kommer det att bli oavsett när han drar. Seriens bästa defensiva back förra säsongen.

Nu får de fan släppa puckjäveln.

Man längtar så

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer