1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2550878

Sv: Apropå nånting...
{9908}: äntligen nån som tycker som mig! Dö Oskars dö!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Sjas Ove! Sjas! 😂😂😂

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp:

Klart som fan att man hatar Oskars sedan kvalet 2019. Fattas bara annat. Efter detta har de knappast gjort något som ändrat på denna uppfattning heller. Bort med dessa as i första hand!

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Ska väl villigt erkänna att för mig är det dagsform vilka jag hatar mest för dagen. Men OINK har fan varit högt upp på min absoluta shitlist jävligt länge och ihållande, så måste nog lita på att jag vill ha ut dem mest av allt.

Även deras gelikar ÖHK och VLH som har samma intetsägande existensberättigande hos mig. Men de får tampas med LHC och MIF om vem som ska ryka härnäst.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...