1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2550902

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp:

Klart som fan att man hatar Oskars sedan kvalet 2019. Fattas bara annat. Efter detta har de knappast gjort något som ändrat på denna uppfattning heller. Bort med dessa as i första hand!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Denna får dig nog på bra humör

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: För min del hatar jag nog Oskars mer för deras vidriga SHL-existens. Tiden efter att de gick upp. Kvalet mot oss var inte så mycket att säga om i det avseendet. Vi hade en tränare med total avsaknad av fingertoppkänsla som spelade en målvakt som kostade oss SHL-platsen. Lite hårddraget kanske men i slutändan fakta. Men som uppräknat nedan, Oskars flyt är historiskt

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...