1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2550904

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: För min del hatar jag nog Oskars mer för deras vidriga SHL-existens. Tiden efter att de gick upp. Kvalet mot oss var inte så mycket att säga om i det avseendet. Vi hade en tränare med total avsaknad av fingertoppkänsla som spelade en målvakt som kostade oss SHL-platsen. Lite hårddraget kanske men i slutändan fakta. Men som uppräknat nedan, Oskars flyt är historiskt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Kvalet mot oss går tyvärr inte att bortse ifrån, då det var där det hela började. Med lite flyt hade vi kunnat fixa dem i match sex. I så fall skulle historien varit en helt annan.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Oskars får gärna glida ner igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...