1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2551659

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Får Wedin vara hel blir vi farliga i vinter. Han bidrar med mycket i sitt spel som ingen annan spelare i vår trupp kan bidra med offensivt. Nyckelspelare helt klart. Dock är det bäst att inte ha för stora förhoppningar med tanke på hans skadehistorik. Men hoppas hoppas. En av mina favoritspelare. Rindell har också vuxit fram till en favoritspelare trots hans få matcher förra säsongen. Gillar verkligen hans offensiva spelstil. Och Lyytinen gillar jag också mycket. Dahlen och Lander behöver jag inte nämna. De är redan Timrålegender, levande sådana.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Detta är säkert avhandlat på forumet, men vad hände egentligen med ryktet att Hedström var "klar" för en ledarroll i Timrå IK kommande säsong? Känner någon annan igen ryktet eller har jag drömt detta?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.