+ 13
Inlägg: 2551698
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:
Håller med om att det är kul med idéer. Särskilt bra sådana som i det här fallet. Bravo Empa11!
Självklart var det jag som tipsade dig om en tänkbar förändring av Fjällräven Arena i händelse av ett uppköp 🙂
Håller med om att det är kul med idéer. Särskilt bra sådana som i det här fallet. Bravo Empa11!
Självklart var det jag som tipsade dig om en tänkbar förändring av Fjällräven Arena i händelse av ett uppköp 🙂
+ 5
Bla att vi skulle köpa upp Fjällräven arena och göra om den till en agilityhall för ekorrar.Tror att det var hempen som tipsade mig om den.. ;-)
Nä men seriöst, maila Timrå.