1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614862 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2552155

Sv: Apropå nånting...
{9566}: Ja HV är det naturliga valet för honom iom att de bor i Skövde som sagt. HV är dessutom det lag han är uppvuxen med, som han gick och såg som barn med sin pappa. Men Nubben som person har ändå säkerligen den avgörande betydelsen, Strålman håller ju inte tillbaka när han berättar hur mkt Nubben och deras kontakt betytt i det här. Strålman vittnar om en rätt tuff tillvaro i NHL med mycket falskhet så jag tror att den personliga relationen till ledare i föreningen är ovärderlig för honom

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: "
Strålman vittnar om en rätt tuff tillvaro i NHL med mycket falskhet så jag tror att den personliga relationen till ledare i föreningen är ovärderlig för honom
"

Har du någon länk?

Sv: Apropå nånting...
Lyytinen har blivit pappa i sommar. Grattis Lyytinen med familj för tillökningen!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer