Meduza: Är du trög eller gör du dig till? Vad är det i fallet Wedin du inte förstår när man är tveksam till att han kommer vara skadefri en hel säsong? Det har väl öht i n g e n t i n g med förhoppningar att göra?
mikenomad: jag är sjuuuukt trött på dina onödiga kommentarer som bara visar vilken dålig människa du är. Ja, jag vet att du har varit befäl i det militära, men det ursäktar inte din arrogans och härskarteknik! Angående facebook, så kan du stoppa upp det i ditt feta arsle!🤢🤮
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer