1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2553219

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jag är sjuuuukt trött på dina onödiga kommentarer som bara visar vilken dålig människa du är.
Ja, jag vet att du har varit befäl i det militära, men det ursäktar inte din arrogans och härskarteknik!
Angående facebook, så kan du stoppa upp det i ditt feta arsle!🤢🤮

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Det är ju inte för att vara taskig man tänker att Wedin förmodligen kommer skada sig igen, det är ju för det faktum att han i princip aldrig spelat en hel säsong i hela sin karriär. Sannolikheten för att han ska spela en hel säsong måste vara extremt liten. Det här kommer bli säsongen då klubben får ta ställning till om det är rimligt att förlita sig på en sån spelare för en andralina i ett mittenlag i SHL.

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Jag är precis lika less på dina ständiga fördömanden av alla som inte supportar exakt enligt dina normer

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer