1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2553310

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: jag tycker att vi ska ha guld som mål och slutspel som krav.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Enig med dig, och tycker det med!

Men gäller att varenda jävla tjomme som klassar sig som röd & vit förstår att ifall man ska ha de kraven så har man ett ansvar också. Det är att man går på matcherna. Det är att man köper merch. Det är att man unnar sig något extra på arenan. Det är att man ev. blir medlem.

Vårt egna kapital är fortfarande skrattretande om man ser på de mer etablerade klubbarna. Vill man att vi ska vara där och tampas med dem, då ger man också laget förutsättningar till det. Känner man inte för detta eller har inte möjligheter till det (vilket såklart är helt ok), då ställer man inga krav heller.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.