Sputnik: fast om det inte handlar om Juolevi (eller liknande nivå) vad skulle det då röra sig om? Backar har vi ju redan så det räcker, finns väl ingen mening med en till om det inte rör sig om spets på hög nivå
OlliJanne: Otroligt om vi skulle ha pengar för en spelare i Juolevis kaliber, men oj vilket lyft det hade varit för backlinjen. OM det nu överhuvudtaget skulle finnas en gnutta sanning i ryktet kan jag inte tänka mig annat än att man insett att både Melander och Edfeldt behöver fortsätta utvecklas i hockeyallsvenskan och att man inleder säsongen med åtta backar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.