Dubbeld: Blomman i all ära… men för oss är det en totalt meningslös intervju när han inte längre spelar för oss. Fattar absolut ingenting… Vad har det här med Timrås försäsong att göra?!
Olli Hahl: Ta det för vad det är. Man har semester på ST och andrasorteringen bland tidningens journalistkår hade nog inte bättre förslag på förra veckans APT.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Fattar absolut ingenting… Vad har det här med Timrås försäsong att göra?!