Olli Hahl: Ta det för vad det är. Man har semester på ST och andrasorteringen bland tidningens journalistkår hade nog inte bättre förslag på förra veckans APT.
Ser att Modoiterna diskuterar målvaktshjälmar, skulle mkt väl kunna vara ett ämne härinne också. För egen del känner jag att där går gränsen för min nördighet. JJ kan få ha rosa cykelhjälm så länge den är godkänd och han stoppar puckar
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer