{9908}: Börjar att närma sig ispremiär nu bara 2 dagar kvar! Och nästa fredag har vi årets första match mot Ässät och sen final eller bronsmatch mot Illves eller Tappara. Dessa matcher lär väl sändas, är det någon som vet var? Cmore gissar jag har inte hunnit kika.
Såg nyss på instagram att grabbarna kör hår. Pär Svensson satt på en cykel och Rindell/Lyytinen samt Lander mfl tittade på.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Såg nyss på instagram att grabbarna kör hår. Pär Svensson satt på en cykel och Rindell/Lyytinen samt Lander mfl tittade på.
Pulsen börjar att höjas!