Marodören: nästan så man börjar se ett samband..... var Jennifer navet medialt både på ST och i Timrå? Sen hon gick till Expressen dog det av på bägge fronter verkar det som.
BlackBay: Nu på förmiddagen klickade ST då igång sin bevakning av Timrå IK's försäsong. Fokus där på dagens träning, men man direktsänder ju även säsongspremiären imorgon kväll, kl. 18.00.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer