Snubblade över Brynäs J-20 lag anno 07/08. Jösses vilken trupp. Kan knappast funnits så många meriterade spelare i samma juniortrupp någonsin. Tur då att deras juniorer idag inte riktigt är på samma nivå :-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jösses vilken trupp.
Kan knappast funnits så många meriterade spelare i samma juniortrupp någonsin.
Tur då att deras juniorer idag inte riktigt är på samma nivå :-)